søndag 18. august 2013

Regnværsdager

Det har blitt lite blogging den siste tiden. Lillebror har blitt to uker og i morgen begynner en ny hverdag. Bobletilværelsen med farspermisjon, masse besøk og en nybakt storebror har vært utrolig deilig, men samtidig skal det bli spennende å møte hverdagen igjen og. Jeg har fått skikkelig høstfølelse i løpet av de siste dagene, masse regnvær og snart-hverdag-igjen har satt sitt preg på stuen og.






Jordfarger hører med til høsten. Fargene jeg lengtet etter for en ukes tid siden endte som det gjerne gjør hos meg, i en rolig skala.  Visst været snur igjen og vi får en fin sensommer kan det heller være at litt mintfarge eller lignenede dukker opp. Det er lov å håpe! Men inntil videre er jeg i høstmodus med regn piskende på vinduene, ny strikkepute i sofakroken, friske (ihvertfall så friske som de holder seg hos meg) grønne planter og en tekopp i hånden. 


4 kommentarer:

  1. Flotte bilder fra en høstlig og fin stue :D

    Ønsker deg en fin ny uke
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det!
      Ha en finfin uke du også =)

      Slett
  2. jepp! Høsten er her. Selv med sol var det litt kaldt i dag. Og jeg hadde første dag på jobb etter ferien. Men innekos med tekopp og litt nye planter er heller ikke værst :)
    Så fin den lille vasen på bordet ditt var!

    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Den lille vasen er fra Kremmerhuset. De pleier å ha i forskjellige farger og! Ha en fin første uke på jobb igjen. Det er jo fint med hverdagen og =)

      Slett