mandag 14. juli 2014

Gangen

Jeg er egentlig veldig glad i gangen vår. Den er akkurat stor nok og jeg liker godt møblene der. Ikea-skapene som er gråmalt med skinnhåndtak sammen med den gamle kommoden og den enkle benken. Det er en sammensetning av møbler jeg er fornøyd med.





Men for at det skal bli et rom som er fint å gå gjennom, er det kjekt at detaljene i rommet er fine. Jeg blir aldri lei kurver, så vi har selvfølgelig noen kurver der. Den nye lampen på veggen er en liten elsk-detalj for meg (selv om den kanskje ikke er så praktisk på vei ned en trapp). Sukkulenter i nydelig grønnfarge og blomster plukket fra veikanten i vinballongen gjør at jeg liker godt å gå frem og tilbake i gangen. Gulvteppet var egentlig ikke tenkt til gangen her, men det passet så godt at de bare har blitt værende der. Hei-puten syntes jeg fortsatt er veldig artig og jeg flytter den frem og tilbake mellom vindfanget og gangen. Dette er mitt bidrag i månedens NIB-utfordring -personlighet i gangen. Ha en finfin sommerdag!


2 kommentarer: