fredag 19. juli 2013

Blått

Den snille flinke mannen min har spraymalt både bord og krukker for meg den siste tiden. Utenfor inngangen vår har jeg plassert det nye spraymalte ikeabordet. Det var tidligere svart, og nå har det en deilig kald blåfarge. Litt mer sommerlig! Jeg digger krusedullene på bordet... Ideen fikk jeg etter jeg så det flotte grønne bordet til Huset ved fjorden i NiB sin sommerutfordring. (Jeg fant desverre ikke like deilig grønnfarge i spraymaling, så dermed ble det blått her i gården.)



Vi har tidligere hatt hvit og stygg grus, som var misfarget og full i ugress utenfor inngangen. Den er fjernet og vi har fått ny grå grus som har gjort at inngangspartiet har blitt mer innbydene. Blått bord og ny grus, deilig deilig! Ønsker dere en strålende helg! Her skal været endelig skifte til sommervær og småen skal feire barnebursdag UTENDØRS. Hipp hipp hurra!!!




2 kommentarer:

  1. Riktig så flott !!
    Vi skal også ha ny grus, men må ha noen liter med ugress fjerner først ;-)
    Utrolig lekkert bordet ble
    Lykke til med fødselen !!
    Håper puta kom frem?
    God helg.
    Line

    SvarSlett
  2. Så koselig blogg du har. :) Tittet litt rundt og legger meg til som følger.

    Så delikat med de hvite stolene og det blå bordet. Og knaggrekka i ett av innleggene over var FLOTT!

    Fin kveld til deg, og lykke til med familieforøkelsen! :)

    SvarSlett