fredag 27. juni 2014

Happy

I lang tid har jeg hatt lyst på ny sofa. Jeg har vært sikker på at det var en Bolia Seville hjørnesofa, men har vært usikker på om hvilke farge. Først tenkte jeg på multigrey, men etter å ha sett utstillingsmodellen som var i fargen antrasit ble jeg litt bergtatt. Men så er det spørsmålet om jeg (burde jeg si vi?) blir lei en så mørk sofa....





Det kan vi bruke tid på å vurdere fremover. For vi har nemlig kjøpt en brukt Seville hjørnesofa, som vi ikke trenger å være redd for. En perfekt måte å finne ut hvilke farge vi skal ha når vi skal kjøpe ny sofa. Kanskje det kan være lurt å vente med det til lillebror har blitt litt større? Vi komme nok til å gå for sofaen som er et sete større og. Jeg elsker utseende på sofaen og de faste fine formene. Så deilig å bli så fornøyd med nok et bruktfunn. Finn.no er genialt! God helg alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar