tirsdag 28. juli 2015

Store lillebror!

Lillebror i huset fyller snart 2 år og rommet hans vokser med han. Han er en utrolig morsom, selvstendig, kosete, livlig og snill gutt som ofte styrer seg selv. Han ELSKER biler og når han leker med de forsvinner han inn i sin egen boble. For en stund siden fjernet vi bilene fra stuen og opp på rommet hans, og han fulgte etter. Mer leker på rommet gjorde at det ble behov for mer oppbevaring. Han fikk seg en ny benk med hjul på, i perfekt stå-og-kjøre-biler-høyde. Og et gulvteppe jeg har hatt lyst på til han lenge (det er i tillegg til kjempeflott, utrolig mykt og deilig). Perfekt til å ligge på når man kjører biler på gulvet.




Skyene over sengen ble utgangspunktet for fargene på rommet hans, de skulle hjelpe han å sove. Og jammen har han blitt ganske flink til det nå etterhvert. (HURRA!!!) Kurvene i benken har han overtatt av storebror og bilene er treklosser som jeg har malt, borret hull i og knytt fast i korgene med grov hyssing. Jeg syntes det er så koselig å se at han liker rommet sitt og trives med å leke der. Noe jeg liker ekstra godt er at han er "ryddig". Når noe er feilplassert, ordner han det fort. Han liker godt å sette ting på plass der det skal være. (Og jeg drømmer om at DET skal vare). Fortsatt god sommer!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar